فروش تجهيزات ميكروتيك

كانفيگ هاي ميكروتيك

پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

فروش تجهيزات ميكروتيك

۴۰ بازديد

فروش تجهيزات ميكروتيك

براي درج لايسنس در روتر برد مي توان لايسنس را در ترمينال paste كرد و يا از طريق winbox آن را import كرد. لايسنس سطح {3|three} مخصوص روتر هاي وايرلس است ازاين رو براي نسخه x86 ارائه نمي شود. ميكروتيك از تمام رابط‌هاي مورد نياز براي برقراري ارتباط با ساير دستگاه‌ها پشتيباني مي‌كند.

به منظور ارتقاي سطح عملكرد اين سيستم عامل بايد مجوز (لايسنس) هر ويژگي را دريافت كرد. برنامه كاربردي اين شركت براي سيستم عامل مايكروسافت ويندوز، Winbox نام دارد؛ كه يك رابط گرافيكي كاربرپسند براي پيكربندي مسيرياب و نظارت بر كاركرد آن فراهم مي كند. درعين حال RouterOS امكان دسترسي را از طريق FTP، Telnet، و SSH مهيا مي كند. به علاوه، براي مديريت و نظارت يك برنامه كاربردي رابط جهت دسترسي مستقيم از طريق برنامه هاي كاربردي نيز وجود دارد. شركت MikroTik در سال 1995 و در كشور لتواني اروپاي شرقي توسط دو دانشجو MIT آمريكا به منظور توسعه روترها و سيستمهاي سرويس دهنده هاي اينترنتي (بي سيم ) تاسيس شد .

ميكروتيك بر روي دستگاه‌هاي خود، مجوزهايي را به كاربران ارائه مي‌دهد. در حال حاضر اين مجوزها در سطوح {3|three}، {4|four}، 5 و 6 به خريداران ارائه مي‌شوند. با افزايش سطح هر مجوز، امكانات مديريتي ارائه شده به كاربران نيز افزايش خواهد يافت. براي مثال مجوزي با سطح 6 به خريدار اين امكان را مي‌دهد كه با استفاده از تمامي ويژگي‌هاي ميكروتيك، كاربران نامحدودي را مديريت كند.

معمولا با تغيير پورتهاي مهم مانند پورت ريموت دسكتاپ و ساير پورت‌هاي معمول مورد استفاده از شبكه به پورت‌هايي كه فقط استفاده‌كنندگان آن سرويس نسبت به آن واقف هستند مي توان تا حدودي ارتباطات از بيرون را محدود كرد. با Publish كردن دوربين‌هاي موجود در شبكه و تغيير پورت‌ آن شما قادر خواهيد بود از طريق محيط اينترنت و در مكاني كه دسترسي به اينترنت داشته باشيد حتي از طريق موبايل خود وضعيت دوربين‌هاي خود را مشاهده كنيد. شركت ميكروتيك از سال 2002 شروع به توليد محصولات سخت افزاري نظير روتر، سوييچ و تجهيزات وايرلس تحت عنوان RouterBoard نموده است. RouterBoard در واقع محصول سخت افزاري برند ميكروتيك است كه محصول نرم افزاري اين شركت يعني RouterOS بر روي آن قرار مي‌گيرد. دامنه محصولات ميكروتيك از روترهاي دفاتر كوچك تا Core Router هاي با قابليت اتصال فيبر نوري گسترده است. در عرصه تجهيزات وايرلس نيز ميكروتيك از Access Point هاي داخلي كوچك تا تجهيزات پيشرفته مايكروويو را شامل مي‌شود.

تفاوت سخت افزار ها در منابع سخت افزاري مانند CPU، رم، لايسنس، پورت هاي شبكه و اسلات هاي آن است ميكروتيك هميشه تمايل داشته تكنولوژي ها و ايده هاي روز دنيا را در نرم افزار و سخت افزار خود توسعه دهد. مشتريان نوران مي توانند از مشاوره فني اين محصولات قبل از خريد بهره مند شده و بهترين مدل را انتخاب كنيد. در نوران فروش محصول اولين قدمي است كه ارائه مي شود ما در تمام مراحل راه اندازي اين محصولات در شبكه شما كنارتان حضور داريم تا شما يك روش جديد و كاملا رضايت بخش را تجربه كنيد. با استفاده از امكان فايروال در ميكروتيك شما قادر خواهيد بود پورت‌هاي ورودي و خروجي شبكه خود را محدود كنيد.

نمايندگان فروش اين شركت تقريبا در هر نقطه اي از كره زمين به مشتريان خود سرويس و خدمات ارايه مي كنند. براي درج مجوز License در قسمت Board روتر مي‌توانيد مجوز را در ترمينال الصاق كرده و يا از طريق Winbox آن را Import كنيد. كليه حقوق اين سايت متعلق به شركت فناوران عصر شبكه آترا (فروشگاه اينترنتي مستر شبكه) مي باشد . لذا تمامي موارد ذكر شده در راه اندازي ميكروتيك توسط كارشناسان واحد شبكه شركت ورجاوند قابل اجراست. راه اندازي فايروال ميكروتيك جهت جلوگيري ورود غير مجاز به روتر و شبكه داخلي و همچنين كانفيگ محدوديت براي شبكه داخلي طبق سياستهاي مجموعه. با توجّه به وجود سه شكاف توسعه Mini PCi و قدرت بالاي پردازنده اين روتر بُرد مناسب لينك‌هاي وايرلس با پهناي باند بالا و فواصل طولاني مي‌باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.