چهارشنبه ۲۹ فروردین ۰۳

خريد سرور مجازي ويندوز و لينوكس، خريد وي پي اس Vps

۱۵۲ بازديد

خريد سرور مجازي ويندوز و لينوكس، خريد وي پي اس Vps

زيرساخت سرور مجازي لينوكس سخت‌افزارهاي قدرتمند اينتل و سوپر مايكرو است. كه با بهره‌گيري از سيستم مجازي ساز ESXi بازدهي، سرعت و كيفيت بسيار بالايي را در اختيار كاربران خود قرار مي‌دهند. كاربران با اتصال به VPS ويندوز، يك كامپيوتر ديگه رو از راه دور كنترل ميكنن.ارائه دهنده سرويس هاي ثبت دامنه، ميزباني وب، تجارت الكترونيك، ميزباني ايميل، ميزباني اختصاصي، سرورهاي مجازي و سرورهاي اختصاصي مطابق با استانداردهاي جهاني است.

سرور چيست؟سرور يك كامپيوتر با سخت افزار قدرتمند و تنظيمات نرم افزاري خاص است كه در مراكزي امن و مجهز به اسم ديتاسنتر جهت اتصال هميشگي به اينترنت قرار مي‌گيرد.‎ سرورها استفاده‌هاي مختلفي دارند كه در زمينه اينترنت متداول‌ترين آن استفاده براي ميزباني سايت ها و اپليكيشن هاي وب است. مهمترين مزاياي استفاده از مقايسه با ساير سرويس‌هاي ميزباني، هزينه بسيار كمتر VPSها نسبت به سرورهاي اختصاصي و استقلال عمل‌ نسبت به سرويس‌هاي نمايندگي (Resseller/Shared Hosting) مي‌باشد. به شكلي هزينه VPS ها در بسياري از اوقات بسيار كمتر از هزينه سرورهاي اختصاصـي بوده ولي تمامي امكانات آنهـا را دارا مي‌باشد. هاست VPS مانند زندگي در يك خانه‌ و يا طبقه‌اي است كه مي‌توانيد همه را با سليقه‌ي خود بچينيد. با اين وجود، مسئوليت رسيدگي به محلي كه تحت اختيار شماست نيز بر دوشتان است.

اتصال مستقيم دو كامپيوتر از طريق اينترنت به كمك مودم و خطوط تلفن تجربه جديدي براي طرفداران بازي‌هاي گروهي بود هرچند سرعت كم در ارتباطات، همواره يكي از موانع اين نوع ارتباط محسوب مي‌گرديد. همراه با فراگير شدن بازي‌هاي كامپيوتري و راه اندازي شبكه‌هاي محلي و همچنين فعاليت رسمي گيم نت‌ها بازي‌هاي گروهي دوران جديدي را تجربه نمودند. سرور مجازي يك سرور اختصاصي قدرتمند فيزيكي است كه از طريق نرم افزارهاي مجازي ساز، به سرور‌هاي اختصاصي مجازي ديگر، تقسيم مي‌شود. به همين علت قيمت سرور مجازي در مقايسه با سرور اختصاصي براي افرادي كه به منابع اختصاصي و دسترسي مديريت سرور نياز دارند، بسيار پايين‌تر و مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. سرور مجازي VPS بهترين و مقرون‌به‌صرفه راهكار رسيدن به سرعت، امنيت و پايداري بالا در ميزباني سايت ‌هاي مهم شركتي، سازماني،فروشگاهي و … است. خريد وي پي اس بدليل مزيت برتري درارائه منابع و امنيت بيشتر نسبت به خريد هاست اشتراكي و ارزان بودن نسبت به خريد سرور اختصاصي، براي سايت‌هاي مهم و پربازديد مناسب و ضروري است.

را روي سرور مجازي جديد خود مشاهده كنيد. اگر هم سايت شما در هاست يا سرور ديگري قرار دارد با ارسال يك بكاپ، ميتوانيم اطلاعات شما را به سرور جديدتان منتقل كنيم. با قابليت هاي شگفت انگيز سرور مجازي اقدام به ميزباني سايت، ريموت يا اجرا برنامه هاي دلخواهتان كنيد.وب مستر ها از ديرباز استفاده هاي گوناگوني از VPS داشته اند و هميشه يكي از ابزار هاي محبوب وب مستر هاي حرفه اي بوده است.

در ايران معمولاً دو نوع سرور مجازي ايران و سرور مجازي خارج (آلمان، آمريكا، هلند و…) ارائه مي‌شود. بسته به موارد نياز به استفاده، گرفتن سرور از كشورهاي مختلف پيشنهاد مي‌شود. با استفاده از فن آوري مانند Xen، vmware ESXI يا Virtuozzo و با بهره‌گيري از سخت‌افزارهاي قدرتمند و پيشرفته، يك سرور فيزيكي به چندين VPS با امكانات يكسان يا متفاوت تقسيم مي‌شود. گاهي از سرور مجازي به عنوان VDS) Virtual Dedicated Server) نيز نام مي‌برند.

برای افزایش سرعت و بهبود عملکرد ویندوز 10، می‌توانید اقداماتی را انجام دهید که در کل به بهینه‌سازی سیستم عامل و افزایش کارایی آن کمک کنند. این اقدامات می‌توانند شامل حذف برنامه‌ها و فایل‌های غیرضروری، به روزرسانی درایورها، استفاده از ابزارهای بهینه‌سازی سیستم، و تنظیمات مربوط به خود ویندوز باشند. همچنین، اجرای اسکن ضدویروس منظم و پاکسازی دیسک نیز می‌تواند به بهبود عملکرد سیستم کمک کند.

 

برای بالا بردن سرعت ویندوز10، غیرفعال کردن برنامه‌ها و سرویس‌هایی که در پس‌زمینه اجرا می‌شوند و تخصیص منابع سیستم را مصرف می‌کنند، ضروری است. همچنین، استفاده از قابلیت‌های مدیریت حافظه مانند تمیزکار حافظه (Disk Cleanup) و تنظیمات مدیریت حافظه مانند تغییر اندازه فایل همبسته (Pagefile) نیز می‌تواند به بهبود کارایی سیستم کمک کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.