پشتيباني در ميكروتيك

كانفيگ هاي ميكروتيك

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

پشتيباني در ميكروتيك

۳۹ بازديد

پشتيباني

همچنين رابط كاربري اين سيستم‌عامل جهت دسترسي مستقيم از طريق برنامه‌هاي كاربردي نيز در دسترس كاربران قرار گرفته است. ميكروتيك از تمام رابط‌هاي مورد نياز براي برقراري ارتباط با ساير دستگاه‌ها پشتيباني مي‌كند. رابط‌هاي Ethernet، SEP، USB، PCI، Mini PCI، Mini PCI Express، COM Port و MicroSD جزو موارد تحت پشتيباني ميكروتيك به شمار مي‌روند. ارتباط بين شعب را مي توان با راه اندازي انواع تانلهاي, GRE IP Sec , EOIP , IPIP در روتر ميكروتيك بروي بستر اينترنت يا اينترانت برقرار كرد.

اين مدل ساده‌ترين روتر ميكروتيك است كه براي سرويس دهي وايرلس در سمت كاربر مي‌باشد. اين Router ها وايرلسي هستند و براي ارتباط وايرلس مورد استفاده قرار مي‌گيرند. اين دسته، نام گذاري آن‌ها مربوط به سال ساخت است به عنوان مثال 2011 مربوط به سال 2011 است و يا نشان دهنده و يا {11|eleven} نشان مي‌دهد كه بيشتر از 9 پورت ethernet در اختيار شماست. اما ارزان بودن ميكروتيك نشان از بي كيفيتي و يا كارايي پايين اين محصول نبوده و روند رو به رشد اين شركت نشانه اي از اعتماد كاربران به آن مي باشد . جهت افزايش امنيت شبكه و جلوگيري از حمله به ميكروتيك ، پيشنهاد ميشود موارد گفته شده در اين مقاله روي روتر ميكروتيك انجام گيرد.

سرعت پردازنده اين مدل 300MHZ مبتني بر آتروس به علاوه پورت اترنت كه يكي از پورتها POE En مي‌باشد. لايسنس وابسته به هاردديسك است و با از بين رفتن هارد يا حافظه Nand flash لايسنس هم از بين مي رود . تمامي حقوق اين وبسايت براي ايران ميكرو محفوظ بوده و هر گونه كپي برداري از آن با رعايت كپي رايت مورد تاييد مي‌باشد.

حتماً مي‌پرسيد كه دليل محبوبيت بالاي راديو بي‌سيم‌هاي Mikrotik چيست؟ اين راديوها با داشتن سرعت انتقال داده بالا و در عالي‌ترين كيفيت و همچنين سهولت در نصب و راه‌اندازي موردتوجه قرار گرفته‌اند. اين راديو بي‌سيم‌ها به دليل عملكرد باكيفيتي كه دارند از لحاظ قيمتي هم قابل‌قبول هستند. آونگ (تاسيس ۱۳۸۵) نمايندگي و پشتيباني برترين برندهاي معتبر حوزه IT از جمله ADATA و برند‌هاي حوزه شبكه مثل D-Link و ASUS را بر عهده دارد. اين شركت اكنون كامل‌ترين سبد محصولات شبكه را در اختيار دارد و به عنوان برترين عرضه‌كننده محصولات ذخيره‌سازي اطلاعات در ايران شناخته مي‌شود. همان‌طور كه قبلا اشاره شد، RouterOS يك سيستم‌عامل بر پايه‌ي لينوكس بوده كه به صورت پيش‌فرض بر روي سخت‌افزار ميكروتيك RouterBOARD نصب شده‌است.

مجوزها وابسته به هارد ديسك بوده و بر روي هارد ديسك ديگري قابل اجرا نيستند. لايسنس ها محدوديت زماني ندارند و مي توان بدون محدوديت RouterOS را آپديت كرد. لطفا در صورت تمايل به دريافت خبرنامه ارژنگ در ايميل تان، فرم زير را تكميل فرمائيد. اين دوره مربوط به مباحث پيشرفته‌ي كنترل باند DNS، Mangle، Firewall، QoS، DHCP و Web Proxy است. مجوز License سطح صفر يك نسخه آزمايشي بوده و بيشتر از 24 ساعت كار نخواهد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.